woensdag, april 13, 2016

Optredens Xavier Kruth (met video's op YouTube)


Het gaat me voor de wind de laatste tijd. De optredens volgen elkaar op. Niet te snel, maar net genoeg om er telkens iets moois van te maken. De komende weken kunt u me twee keer aan het werk zien:

Op 23 april speel ik op het Benefiet ‘Let’s change Ethiopia’ in Wilsele, en dit samen met de ritueel-sjamanistische-groep Chrysopa Occulta (Bart en Els van Kinderen van Moeder Aarde, verleden jaar speelden we met drieën op dit evenement) en de Hot Wheel Band. (inkom gratis, meer info)


Op 7 mei mag ik - uitzonderlijk nog eens onder de naam ‘Alexandre’ - optreden als voorprogramma van het fantastische Hedera Helix, en wel op de presentatie van hun nieuwe cd ‘Pastiche’. (info en tickets)

 

Ik heb de afgelopen tijd ook wat optredens gegeven. Op vrijdag 13 november, tenslotte, speelde ik het voorprogramma van The Imaginary Suitcase in Café Gitan in Kessel-Lo.

 

En wat optredens samen met Gert Kleinpunk, aan wiens nieuwe cd ik trouwens ook mee zal werken:


Op vrijdag 27 november mocht ik twee liedjes spelen in de set van Gert Kleinpunk tijdens Soulfood in ’t Mooi Alternatief, Houwaart. Ik speelde ‘De klok slaat door’ en ‘Drink nog een glas’.

 

Op 18 maart speelde ik in Komdis in Dessel, als voorprogramma van Gert. Marieke - de vriendin van Gert - heeft een paar filmpjes van mijn optreden gemaakt, die ik integraal op YouTube gezet heb.

Drink nog een glas:



De Klok slaat door:



Licht op de duisternis:



Boze wolven:

Geen opmerkingen: