maandag, oktober 08, 2012

Als ik het optreden in Kinky Star overschouw

Het optreden in de Kinky Star samen met intens op vrijdag 28 september was een succes. Dank aan iedereen die gekomen is en aan de Kinky Star om de deuren open te zetten voor een zootje ongeregeld als wij.

Hierbij vinden jullie een aantal foto's die Laurent Fobe gemaakt heeft van mijn optreden. Voor meer foto's kan je zijn site bezoeken.




En de setlist van het optreden:
  1. Contradans (Boris Grebenshikov)
  2. Mijn Ster (Boris Grebenshikov)
  3. Het lijkt wel (Xavier Kruth)
  4. Drink nog een glas (Xavier Kruth)
  5. De trein ontlaait (Boris Grebenshikov)
  6. L'argent du seigneur (Boris Grebenshikov)
  7. Sans rien dire (Xavier Kruth)
  8. Partizanen van de volle maan (Xavier Kruth)
  9. Als ik mijn leven overschouw (Xavier Kruth)
  10. Dubrovski (Boris Grebenshikov)

Geen opmerkingen: